Kereta Mercedes C63 - Mewah Tetapi Membazir. Sekadar Renungan Sahaja

Untuk Info Penuh Klik Pada Iklan Ini
1. Pernahkah anda terfikir berapa ramai orang yang mati di jalan raya setiap hari? Dan anda tertanya-tanya di kalangan orang-orang yang meninggal dunia, berapa ramai ahli keluarga mereka meninggalkan? Dan anda tertanya-tanya di kalangan orang-orang yang ditinggalkan, berapa ramai di antara mereka mempunyai cukup wang untuk hidup? Fikirkan tentang orang-orang kanak-kanak dan wanita yang ayah dan suami mereka meninggal dunia di jalan raya.

2. Tetapi di sini, saya mendapati beberapa jenis gambar menarik Mercedes kereta emas cated. Sila jangan tanya saya harga kereta. Saya yakin wang yang cukup untuk memberi makan kepada 10000 atau lebih orang yang lapar di Afrika. Ia adalah menakjubkan (Saya tidak boleh menafikan ini) tetapi terlalu membazir apabila memikirkan tentang mereka yang menderita.

tengoklah betapa mewahnya.. dan lagi...

amat mewah kalau dapat kat saya.. adoii

gah bila bergerak dan ada pula mata yang memerhati. bangganya..
lagi.. 

cantikkan..

kalau park tepi jalan rasanya ada org curi tak??? hehe

rasanya harganya berapa yer??

kopek sikit boleh jual kat pajak gadai time duit
tak ada nih.. adoii

P/S: bagi sayalah kalau kita mempunyai duit yang banyak sampai tak tahu nak buat apa. eloklah menderma pada org yang memerlukan.. adoii






Powered by Blogger.