facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

Sunday, 6 November 2011

Cute - Bintang Bola Semasa Kecil Dan Sekarang

Steven Gerrard Ketika kecil

Steven Gerrard ketika dewasa

Frank Lampard ketika kecil. cutenya..

Frank Lampard - Dewasa

siapa yer?? inilah Michael Ballack

 Kacak tak?? ni pula masa dah besar Michael Ballack

ni pulak Fernando Torres

ada rupa dia tak?? Fernando Torres

ala bucuk-bucuk Wayne Rooney

tak payah letak nama pun korang dah tahu dah..

teka sapa pula ni?? tak tahu?? Zinedine Zidane

dia ni popular siot tahukan nama dia - Zinedine Zidane

tak nak bagitaulah siapa ni. tgk muka pun dah kenal

Orang yang paling bahaya di Brazil - Ronaldinho

kecil dengan besar tak sama - Michael Oven

Michael Oven

ini aku minat gila muka kecil comel je bila besar tak reti nak senyum - Thierry Henry

nampak gah je mamat ni -Thierry Henry

Ini pula kegilaan wanita masa kini - David Beckham

tgk betul-betul David atau Pitt Bull hehehe

kalau ikutkan masih banyak lagi gambar-gambar mereka tapi hanya ini sahaja yang aku paparkan kepada korang semua. bukan apa. gambar-gambar mereka semua tu cute-cute nanti bila tgk macam nak peluk je mereka .. hahaha tapi cukuplah setakat ini sahaja yer.. 






loading...