facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

Sunday, 27 November 2011

Info - 11 Bahasa Ucapan Saya Cintakan Awak

Tahukah korang bahawa perkataan I Love You adalah perkataan yang amat indah sekiranya dilafaskan dengan penuh jujur dalam hati (ikhlas) tapi sampai bila nak gunakan bahasa yang selalu kita gunakan seperti I LOVE YOU ataupun Aku cintakan awak? jadi kat sini admin selitkan sikit bahasa2 cinta di seluruh negara tapi hanya 11 bahasa je. sebab admin pun tak tau yang betoinya. hehehe so ... apa tunggu lagi.. luahkan perkataan ini dengan penuh keikhlasan supaya org yang kita cintai tahu betapa cintanya kita terhadap dia. tambah admin pun ada juga cintakan sesorang tapi hehehe biarlah rahsia.. tapi dia tahukah yang kita amat cintakan dia. sehinggalah sekarang..


 Jepun - aishiteru

 Korea - sarang heyo


 China - Wo ai ni

 Sri Lanka - nan unnai kathalikaraen

 India - tumhe pyar kar taho

 Turkey - seni seviyorum

 Thailand - (untuk ucapan kepada lelaki) chan rak khun  -(ucapan untuk wanita)    phom rak khun

 Kemboja - soro lahn nhee ah

 Filiphina - mahal kita

 Germany - ich liebe dich

 Mexico - te amo

Tak puas dengan 11 bahasa ini okey jalan yang terbaik adalah..

 
Senang je luahkan sahaja dan berterus terang bahawa kita amat cintakan dia .. 
kalau dia terima okeylah kalau dia tak terima malu woo...

ini ada banyak lagi bahasa yang korang bleh fahami tgk je video ni okey


Selamat bercinta... :)







loading...