facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

Wednesday, 7 December 2011

Adoi - Pembedahan Plastik Yang Mengemparkan Dunia

Banyak yang telah kita baca tak kiralah didalam akhbar, majalah intenet, ataupun dimana mana bahawa kesan pembedahan plastik adalah amat bahaya. tapi ada juga yang menjadi cantik selepas pembedahan itu, tapi bagi pembedahan yang tidak berjaya apa pula jadinya yer??? kat sini admin hanya nak berkongsi cerita dan gambar2 yang mungkin korang pernah tgk dimana mana sebelum ini. tapi admin tak paksa pun kalau korang berduit nak buat untuk cantik terpulang pada korang. tapi isu yang admin nak kongsi ni adalah pembedahan yang lebih kurang berjaya dan juga kureng berjaya kot??? hehehe

1. Janet-Jane Cunliffe (Ibu dan Anak Seperti Saudara Kembar)

kerana dengan pembedahan sahaja Janet dan juga ibunya seakan-akan rupanya atas hasil pembedahan plastik 
itu. tgk ada serupa tak.. walaupun ada lain sikit tapi kira serupalah tu.. baju dia sama hehehe

2. Sheyla Hershey (Implan Payudara Terbesar di Dunia)

tgk betapa besarnya payudara dia setelah pembedahan .. admin tak ada pula gambar masa sebelum pembedahan tu.. tentu kecik kot?? adoii

3. Jocelyn Wildenstein (Wanita Berwajah Kucing)

terlalu banyak membuat pembedahan sehinggakan hilang rupa asalnya. tak silap admin dulu si Jocelyn ni cantik..

4. Hang Mioku (Tak Ada Silikon, Minyak Goreng pun Jadi)

masih ingat dia ni?? kalau dah tak mampu jangan ler pakai minyak masak kalau iyer pun. dan hasilnya.. huh



loading...