facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

Thursday, 8 December 2011

Info - Cara nak tingkatkan kuasa Wifi Dirumah korang

Korang tahu tak??? bahawa korang mampu untuk meningkatkan lagi kuasa tarikan WIFI korang dirumah?? kat sini aku ada caranya bagaimana untuk tingkatkan lagi capaian WIFI dirumah korang, amat mudah kalau korang ikut cara ini dan tapi menurut dari sumber - sumber perlu mencari besi yang bersesuaian dahulu. contohnya..
tin beer ini hanya untuk sebagai illustrasi sahaja..

langkah pertama

tanggalkan pembuka penutup tin tersebut

potongkan mengikut garik merah putus putus itu

potongkan juga mengikut garis merah tersebut dan jangan pula korang potong sampai habis tinggalkan sedikit ruang di bahagian tengah tu..

potong pula dibahagian tgh tgh tapi yang mana tak pandai potong tu kena ukurlah kot?? hehe

carilah pelekat yang boleh dilekatkan diantara tin dengan kotak Wifi korang tu

akhirnya siap. mesti jadi macam ni tau kalau jadi lain daripada yang lain aku tak jaminlah yer.. hehehe
loading...