facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

Saturday, 17 December 2011

Info - Tahukah Korang Macamana Nak Jadi Zombie

nak jadi zombie. ikutlah cara2 dibawah ini. tapi ini yang tak real punya nak buat yang lebih real.. tunggu mati dulu yer.. admin gurau jelah.. hehe adoii

persiapan awal sebelum menjadi zombie

kena ada gigi zombie kalau tak ada gamtikan gigi kambing ke??

lekatkan ia dibahagian mulut. jangan pula letak gigi tu kat mata pula.

tekapkan topeng tu pula kat muka. kalau tak ada tampal je tepung yang di uli pun boleh juga

tapi kena make up sikit nak bagi real kalau tak make up lagi real kot baru nampak ori

kalau sampai ke belakang nak make up kena panggil jiran kita tolong pun boleh

kalau dah siap sikit letak pula rambut palsu . kalau tak ada tak payahlah letak yer

make up kan lagi supaya nampak macam ini . kalau tak jadi macam ni jadi lagu lain ler.

dan akhirnya.. gerun tak?? admin takut kalau jumpa macam ni masa malam2 huhuhu



loading...