Sempoi- Lihatlah Payudara Saya, Kini Lebih Besar

Untuk Info Penuh Klik Pada Iklan Ini
Inilah gadis Hong Kong yang mempamerkan payudara barunya dengan ukuran C. Dalam videonya t dia mengejek bekas kekasihnya yang telah memutuskan hubungan kerana payudara nya kecil.



Katanya dalam video tersebut :

Ng ga ching, you cheap bastard! Before you got me, you did whatever I asked of you. After you got me, we had to go Dutch on everything. Ok, that was still fine, but then you started complaining that my tits are AA cups and too small! And you dumped me because of that?

Today, 3 months after we broke up, I want to show you something. Now, take a good look, I have a C cup! Don’t you regret dumping me now? And I bet you want to do me again, right? But sorry, you don’t stand a chance anymore. I won’t see you again and I will NEVER let you touch my C’s.

Ng Ga Ching, you could say I’m a bitch or that I have princess syndrome, but whatever it is, you can never say that I am small again. Look at them, they are C’s! You don’t even have a C on your school certificate.

terjemahannya :

Ng ga ching, Anda lelaki murah! kamu mulai mengeluh bahawa payudaraku yang seukuran AA dan terlalu kecil! Dan kau mencampakkan aku kerana itu?

Hari ini, 3 bulan setelah putus, aku ingin menunjukkan sesuatu. Sekarang, perhatikan, saya memiliki payudara ukuran C! Jangan menyesal, dan saya yakin kau pasti menginginkan aku lagi bukan? Tapi maaf, kamu tidak punya kesempatan lagi. Aku tidak akan sudi melihat kamu lagi dan aku tidak akan PERNAH membiarkan kamu menyentuh payudara saya yang kini mempunyai ukuran C .

Ng Ga Ching, kamu boleh mengatakan saya adalah seorang murahan atau apapun itu , kamu tidak pernah boleh mengatakan bahwa payudara saya kecil. Lihatlah payudara saya, Kini lebih besar!

Powered by Blogger.