Cerita - Cincin Atau Beruang

Untuk Info Penuh Klik Pada Iklan Ini

ĢĪℝŁ » awak .. saya nak cincin hubungan kita..
฿૦¥ » untuk ape ? malas la .. awak .. petang ni kita jumpa tempat biasa ok ..
ĢĪℝŁ » hurm .. yelah..

฿૦¥ » awak .. cuba tutup mata awak .. saya nak bagi hadiah ..
ĢĪℝŁ » hadiah ? .. ok ..
฿૦¥ » ok .. cuba tengok ni .. saya belikan patung beruang untuk awak ..
ĢĪℝŁ » awak ! saya tak nak patung beruang .. saya nak cincin hubungan kita ! ( sambil membaling patung beruang itu di jalan raya )

lelaki itu pun terus berlari dan mendapatkan patung itu balik dan berada dalam gengamannya .. tiba-tiba sebuah bas meluru ke arah lelaki tersebut dan badannya di gilis sehingga lelaki tersebut tidak berdaya untuk bergerak .. lalu perempuan tersebut menjerit .. dalam keadaan yang bergegas .. perempuan mengambil patung di tangan lelaki tersebut dan tiba-tiba patung itu berkata ..

' you .. see in my pocket.. '

dan terlihatnya satu cincin yang sangat cantik .. dan patung itu terus berkata .. will you marry me ?? ..di saat itu .. mengalirnya air mata perempuan tersebut .. tetapi sudah terlambat untuk menyesal .. kerana lelaki tersebut sudah pun pergi untuk selama-lamanya .


Powered by Blogger.