facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

Friday, 9 March 2012

Adoi - Gambar Yang Luar Biasa


akar ini untuk menyembuhkan penyakit katanya..betoi ke??

pokok ketak yang berbelah dua. sekali macam bont*t Lopaz je..

mawar berduri yang seharum semerbak. cubalah

pemandangan yang indah sesuai untuk bersantai

ingin tambahkan kenalan.??

velentino rossi yang bekhidmat kepada warga tua
besarnya.

merokok bukan pada manusia tapi pada binatang pun boleh.. adoii

repair yang paling mudah.

walaupun anak tiri tetapi setiasa dijaga dengan bahgianya..

anak anjing ke tuh..

inilah punca jalan menjadi sesak.baru tahu admin puncanya..

eh ada bau. datang dari mananya. baik aku cari

banyak dah ni gigi rosak meh aku nak palam

hebat betoi dia ni..

kasih sayang tidak berbelah bag kepada sapa pun.. ala bucuk2
eh betoi ke ni?? sunat ke sembelih ke?? atau ayam ehem ehem

dimanapun engkau berada aku tetap bersamamu

alamak kalah lagi .. gerenti sewel dah apa.. gurau je

buah limau yang susah dicari. kerana kedutan dia yang unik

ah ah.. toilet mana erk??

keindahan yang terjalin

sempoi..

sekian lama otak lelaki perlu dicuci begini..

cucu ajar atoknya berbasikal..

gara gara malas yang terlampau. baik selit kain alas kaki je. tak perlu beli. beli sudah buka tak nak. adoii

aku cinta padamu.

stail baru ke nihh.. 

macamana pun takpe janji ikan dapat..

rupa yang cantik setelah di bedah bedah hehehe..

loading...