Info - Bob Dan Lizzie Gibbins Hobi Yang Pelik

Untuk Info Penuh Klik Pada Iklan Ini
 


Pasangan suami isteri yang berasal dari England Bob dan Lizzie Gibbins memiliki hobi yang sangat aneh. Pasangan berusia ini mengumpulkan patung seks dalam jumlah yang sangat banyak, 240 patung.
Dalam episode terbaru 'My Crazy Obesession' diperlihatkan bagaimana pasangan ini menjalani hari-hari dengan ratusan patung seks di rumah mereka.

 

Tak seperti kebanyakan orang yang menggunakannya demi kenikmatan seksual, patung seks berukuran wanita dewasa bagaikan teman bagi Lizzie dan Bob. Pasangan ini kerap menghabiskan waktu makan atau minum teh sambil melayan patung-patung itu seolah-olah mereka menusia.

Pada waktu-waktu tertentu, pasangan ini kerap membawa beberapa patung di taman, atau berjalan-jalan di sekitar rumah mereka di Herefordshire, England.
"Saya belum pernah berhubungan seks dengan patung-patung itu sama sekali," kata Gibbins. Namun begitu Gibbins mengakui penampilan patung-patungnya memang sangat sempurna.

 

"Bukan itu yang saya lakukan. Saya hanya mengajak mereka berjalan-jalan," kata Gibbins seperti dipetik dari Huffington Post. Buat si isteri menerima kegemaran unik suaminya. Secara teratur, pasangan suami isteri ini memandikan dan mengganti pakaian patung-patung mereka.
Dengan satu patung seharga US$4.500, nilai dari 240 patung dianggarkan mencapai US$ 150.000. Angka yang setara dengan nilai rumah di pinggiran kota yang mereka tinggal ketika ini. (eh)
Powered by Blogger.