KENAPA WARGA BANGLADESH SELALU BERPEGANGANTANGAN DI TEMPAT AWAM MACAM PASANGAN KEKASIH?

Untuk Info Penuh Klik Pada Iklan Ini

Warga Banglasdesh atau pun kita sebut dengan panggilan warga Bangla sebagai singkatan memang ramai yang datang ke Malaysia untuk bekerja. Warga Bangladesh juga ada ramai di negara lain seperti di Dubai,Madinah dan Makkah kerana negara ini juga menawarkan banyak peluang pekerjaan kepada mereka. Warga Bangladesh mungkin ada yang memiliki sikap negatif dengan jenayah yang di lakukan di negara kita.
Namun begitu tidak semua dari warga mereka begitu sikapnya bila berada di tempat orang terutama di negara kita. Ada yang warak dan selalu ke masjid,ada yang berpelajaran tinggi dan ada juga yang gemar membantu. Satu budaya yang sering di lakukan oleh warga Bangladesh ini ialah mereka di lihat berpegang tangan ketika berjalan dengan rakan baik mereka di tempat awam.
Jika orang kita melihat suasana ini,warga Bangla ini mungkin akan di cop sebagai gay. Seorang pengguna facebook yang menggunakan nama TabekPuang sering melihat Bangla berpegang tangan tidak kiralah di Malaysia atau di Madinah membuat dia bertindak untuk bertanyakan hal ini kepada seorang lelaki warga Bangladesh yang di jumpainya.Ini jawapan yang beliau dapat dan sempat di kongsikan kepada semua.


Powered by Blogger.