LELAKI TERKEJUT BILA JUMPA KOTAK MISTERI TERAPUNG ATAS SUNGAI,APA YANG ADA DIDALAM SANGAT TAK DIJANGKA

Untuk Info Penuh Klik Pada Iklan Ini


Aktiviti riadah dan berkelah bersama keluarga adalah satu aktiviti yang sangat menarik dan seronok untuk di lakukan bersama. Ini adalah waktunya untuk kita menghabiskan masa dengan suasana yang tenang dan nyaman apatah lagi jika tempat riadah dan berkelah itu sangat cantik dan indah. Sepanjang berkelah juga pasti akan ada sesuatu yang pelik dan aneh di jumpai.
Seperti itu juga yang di lalui oleh sebuah keluarga ini ketika mereka sedang menghabiskan waktu bersama-sama di sebatang sungai di dalam hutan dengan suasananya yang sangat indah dan tenteram. Mereka di lihat sangat gembira dan ada salah seorang dari mereka sempat merakam detik riadah mereka itu melalui lensa kamera.
Namun rakaman itu berjaya menangkap satu kotak puith yang terapung tidak jauh dari mereka dan ia di lihat agak misteri. Mereka tertanya-tanya apakah isi kotak itu dan salah seorang daripada mereka pun berenang di temani seekor anjing untuk membawa kotak itu ke darat. Apabila sampai ke darat, ia pun di buka dan semua orang ternanti-nanti apakah isinya.
Mereka terkejut dan pada masa yang sama ketawa melihat ada sebuah anak patung sebeasar bayi 3 bulan lengkap dengan berpakaian sempurna berada di dalam kotak itu.Namun kelihatan juga ada wanita dari kalangan mereka agak takut melihat isinya. Video itu telah di tonton sehingga 10 juta views dan ada di antara netizen menyatakan ia bukanlah  kotak sebarangan kerana kotak seperti itu biasanya mengandungi sihir dan ia sepatutnya di hapuskan dengan cara khusus
Powered by Blogger.