Petua Bagaimana Untuk Atasi Masalah Tahi Cicak Memenuhi Ruang Tepi Tingkap Rumah

Untuk Info Penuh Klik Pada Iklan Ini

Pasti masalah tahi cicak memenuhi ruang tingkap dan kaki lima rumah adalah menjadi kebiasaan bagi semua orang, ia bagaikan tiada penghujung bagaimana untuk mengatasi masalah ini.

Ada mereka yang bertindak membunuh reptilia berkenaan, namun masalah yang dihadapi adalah bau busuk yang agak kuat apabila reptilia ini menjadai bangkai yang gagal dikesan, apabila membunuhnya nanti akan ada cicak 'baru' yang akan muncul.

Untuk mengatasi masalah tahi cicak memenuhi ruang tingkap rumah, seorang wanita bernama Muna Binti Mohammad telah berkongsikan bagaimana cara untuk menghalang reptilia berkenaan segali gus menjaga kebersihan tingkap rumah.

Jom kita baca.

Selalu tak alami masalah taik cicak kot tepi tepi tingkap rumah?

Kat studio ni sebab tak duduk jadi memang selalu ada taik cicak banyak juga. Sebelum kelas mesti kena cuci dulu. Tak larat oih nak sental dengan berus sebab kadang kadang jadi keras kerana seminggu sekali barulah ke sana.

Jadi sejak 3 minggu amalkan petua ni sekarang takda sangat dah taik cicak kat tingkap. Bolehlah kalian amalkan.

1/3 cuka makan
1/3 air
1/3 cecair basuh pinggan (guna yang murah pun takpa)



Spray di kawasan tersebut, seluruh bingkai tingkap, dinding dan tempat cicak bersembunyi seperti di belakang lampu. Mujarab juga jika spray di kawasan yang banyak semut suka melata.


Powered by Blogger.